שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

יחסי ציבור באינטרנט לעסקים בתחום הרפואה והבריאות

האינטרנט הפך זה מכבר לפלטפורמת השיווק הגדולה ביותר בעולם. למעשה, ישנם עסקים רבים המתנהלים אך ורק באמצעות האינטרנט. הניו מדיה מציעה לנו מגוון חדש ורחב של מקורות לשיווק, מיתוג ופרסום העסק שלנו באמצעות האינטרנט. כך למשל תוכלו באמצעות דף עסקי בפייסבוק לתקשר עם הלקוחות שלכם, להביא לקוחות חדשים ולקדם את העסק בצורה משמעותית. החלק הטוב ביותר הוא שניתן לנצל יחסי ציבור באינטרנט לכל ענף ותחום!

תחום הרפואה והבריאות
תחום הרפואה והבריאות בישראל הוא אחד מהטובים בעולם. ישנם רופאים פרטיים רבים שאינם עובדים עבורו קופות החולים או ארגון מוסדי אחר, אלא כעצמאיים, עם קליניקה ומזכירה פרטית ומעגל לקוחות פרטיים. הבעיה היא שמרבית הרופאים אינם מכירים בכוחם של יחסי ציבור באינטרנט ועדיין מאמינים כי הלקוחות שלהם יגיעו מפה לאוזן. לצערנו, הם תולים בכך תקוות ולכן קידום הקליניקה והרחבת מעגל הלקוחות שלהם אינה תלויה בהם והם נתונים ליד הגורל. רופאים אשר מוכרים טיפולים רפואיים, בדיקות, מכשירים ותרופות – יוכלו לקדם את עצמם באמצעות האינטרנט, להביא לקוחות חדשים, לשמר את הקיימים, לחלוק עמם טיפים לחיים בריאים וטובים (וכך גם לשפר את היחסים ולקרב אליכם את הלקוחות) ולמתג את עצמכם כאוטוריטה מובילה בתחום.

יחסי ציבור בפייסבוק
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. כמעט ולא ניתן למצוא אדם שאין לו פייסבוק כיום. באמצעות דף עסקי, פרסום ממומן וניהול עסקי – מקצועי ייחודי תוכלו לקדם בצורה משמעותית את הקליניקה שלכם, למתג ולמצג אתכם בין הרופאים המתקדמים כיום מקצועית וטכנולוגית ואף להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם. בנוסף ללקוחות שתוכלו להרוויח, אנשים נוספים יוכלו ליהנות מהפעילות בפרופיל שלכם וגם אם לא יגיעו אליכם באופן ישיר – ימליצו לחבריהם או למשפחתם לגשת אליכם. כך הפה לאוזן עובד בשבילנו גם באינטרנט.

האם יש עוד פלטפורמות חוץ מפייסבוק
בוודאי! ישנן מספר רב של פלטפורמות אפשריות לקידום יחסי ציבור באינטרנט. חלק מהן: גוגל פלוס, לינקדין, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. כל אלה הן פלטפורמות בהן רופאים רבים בארץ ובעולם משתמשים כדי לקדם את עצמם באמצעות האינטרנט, לשפר את יחסיהם עם הלקוחות ולהרחיב את הפעילות.

גלילה למעלה