יחסי ציבור הם מגוון רחב של פעילויות מול עיתונאים ונציגי תקשורת המונים שמטרתה להשפיע על הציבור, או על קהל יעד מסוים, להשגת מוניטין והשפעה. יחסי ציבור הם חלק בלתי נפרד מפעילותו השגרתית של אירגון הרוצה להגיע לתודעת הציבור, וחשיבותם גוברת בזמני ניהול משבר תקשורתי. הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר לבצע את מגוון הפעילויות היא בעזרת משרד יחסי ציבור. למשרד יחסי הציבור של נאוה עינבר קשרים הדוקים וקרובים, המבוססים על יחסי אמון, עם כל כתבי הבריאות והרפואה בכל כלי התקשורת, לרבות, עורכי מוספים, מדורים ותוכניות בתחום. הקשר מתנהל על בסיס קבוע והדוק. צוות המשרד מטפח קשר רציף ואפקטיבי עם אתרי החדשות באינטרנט, עם תכניות הבריאות בכל ערוצי הטלוויזיה והרדיו ושומר על קשר יומי עם עורכי המוספים והמדורים השונים וגורמים נוספים הנוטלים חלק בתקשורת ההמונים. במסגרת עבודתנו אנו מתווים אסטרטגיה, הכוללת מגוון פעילויות במסגרתן אנו מפיצים הודעות לעיתונות, כותבים הצעות לראיונות בכלי התקשורת, מקיימים שיחות רקע עם כתבי בריאות, מתדרכים את הלקוח לרבות העובדים, הרופאים והמטופלים העתידים להיחשף, עורכים מסיבות עיתונאים ודואגים לחשיפה מתמדת ללקוחותינו.
יחסי ציבור באינטרנט
המושג מאגד בתוכו מגוון רחב של פעילויות ברשת האינטרנט שנעשות באופן ישיר מול הציבור הרחב ואינן תלויות בכלי התקשורת הקלסיים. משרדנו היה מראשוני הפעילים בארץ בתחום השיווק החברתי, אשר יש הקוראים לו יחסי ציבור באינטרנט. עוד מראשית ההקמה של רשת האינטרנט בפורומים, קהילות, רשתות חברתיות, תוך הבנה עמוקה של חשיבות הייצוג התקשורתי והנוכחות הקבועה במדיה זו. לרשתות חברתיות באינטרנט יש תפקיד משמעותי וחדשני במערך השיווק הפרסום ויחסי הציבור של כל עסק. תפקיד זה הולך ומתחזק עם השנים ומהווה מקור מידע והנעה לפעולה. לרשתות אלו תרומה תודעתית משמעותית והן יכולות להוות זרוע של שיווק חברתי לטובת קידום והעברת מסרים בריאותיים. בעידן זה ההולך וגובר מהווה הרשת החברתית כר פורה לפעילות רפואית הדורשת תשומת לב מיוחדת לנוכחות מערכתית ברשת האינטרנט. משרדנו עושה זאת תוך שמירה על אתיקה ומקצועיות בכפוף לחוקי מדינת ישראל ומקפיד על השתלבות אידאלית בעולם התוכן השיתופי. לרשתות חברתיות בכלל ולפייסבוק בפרט ישנם שלבים שונים של התפתחות טכנולוגית ואנושית, בשנים האחרונות פיתח צוות משרדנו התמחות ברשתות חברתיות ואנו יודעים להטמיע מסרים בתחום הצרכנות, סגנון החיים והבריאות ואף להניע לפעולה. הפעילות ברשתות החברתיות כחלק ממערך יחסי ציבור כולל או כפעילות נפרדת, בפייסבוק ובזירות נוספות נותנת מענה ומהוות יתרון גם לחיפוש יזום של מידע באמצעות גוגל ומנועי חיפוש נוספים, המשמעות היא שהדברים הנכתבים בפייסבוק בדפים מקצועיים עולים בתוצאות החיפוש של גוגל בעברית.