מדינת ישראל על אף גודלה הקטן יחסית רוויה בכנסים מקצועיים ואירועים עסקיים. עובדה זו יוצרת סביבה תחרותית ומחייבת עורכי כנסים ליזום פעילויות של שיווק פרסום ויחסי ציבור במטרה להגיע אל ליבם של המשתתפים הפוטנציאלים ולעיתים גם אל קהל נרחב יותר. לכל החלטה שמתקבלת לקראת האירוע יש השלכה ישירה על המוזמנים ועל סיכויי ההצלחה של הכנס. בשורות הבאות נסקור כמה נקודות בעלות השפעה משמעותית על קהל היעד.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print