שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שיווק ברשתות חברתיות

רשת חברתית היא פלטפורמה הבנויה על שיתוף תכנים וקבצי מדיה שונים בין אנשים. אנשים משתפים רגשות, חוויות, דברים אהובים, מצחיקים, מרגשים או אפילו מפחידים. כך למשל באמצעות שיתופים של אנשים אחרים אנו יכולים להתחבר לחדשות באזורים מסוימים, אתרי תיירות שונים בעולם שאולי נרצה פעם לבקר בהם ואף שירותים ומוצרים שונים שחברינו ממליצים לנו עליהם. למעשה הרשתות החברתיות קיימות כדי לשפר את היחסים בין אנשים ולהישאר מקושרים אחד לשני. אולם בשנים האחרונות הפכו הרשתות החברתיות למקור שיווק ופרסום בעל כוח עצום שסוחף אחריו עסקים רבים מכל תחום.

מדובר בשיווק בכלי תקשורת חדשני בעל עוצמה בלתי רגילה המקבילה להמלצה מפה לאוזן המתאים במיוחד לשירותים ומוצרים בתחום הבריאות בהם הצרכן הוא המחליט איזה מוצר לרכוש ולמי לפנות לקבלת השירות. במדיה החברתית אין עיתונאים המתווכים בתהליך העברת המסר השיווקי והוא משתלב בעולם התוכן של הגולשים. נכון להיום פייסבוק היא החברתיות הנפוצות ביותר בישראל ולכן אנו ממליצים ללקוחותינו לפעול בה כחלק מהשירות. 

השירות כולל: יחסי ציבור באינטרנט, דף עסקי בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות, מדיה חברתית, פתיחת דף עסקי בפייסבוק, קידום ברשתות חברתיות, שיווק במדיה חברתית, פרסום ברשתות חברתיות, קידום דף עסקי בפייסבוק, ניהול דף עסקי בפייסבוק.

חדש – אינסטגרם בתחום הבריאות וסגנון החיים הבריא
אינסטגרם היא אפליקציה חברתית חינמית לשיתוף תמונות שהוקמה כחברה קטנה בשנת 2010 מאז התפתחה בקצב מסחרר ואף נרכשה לאחרונה על ידי פייסבוק. נכון להיום פעילים באינסטגרם כ – 800 אלף משתמשים מישראל וכ – 25 מיליון משתמשים מרחבי העולם. המספרים במגמת גידול שכן בכל יום מצטרפים עוד ועוד אנשים. האפליקציה instagram משתכללת מיום ליום ואף בעתיד הקרוב יושקו בה כלים שיווקיים ופרסומיים המאפשרים קידום ממומן בישראל (כרגע זה אפשרי רק בארה"ב). ההצלחה המסחררת של היישום הובילה כבר גופים מסחריים שונים בארץ ובעולם להשתמש בו לפרסום תמונות של מוצרים במטרה להעביר מסר בדרכים יצירתיות וחדשניות. משרדנו מציע כיום שירות ניהול ותפעול של נוכחות באינסטגרם. השירות ניתן כהשלמה לפעילות בפייסבוק או כשירות בפני עצמו לטובת קידום תדמיתי ושיווקי של מוצרים מתחום הבריאות, הרפואה וסגנון החיים הבריא. החל מתגים רפואיים, בגדי ספורט, נעלי בריאות, מכשור מתקדם המשלב בין שימוש בריאותי ומראה המותאם לבחירתו של הצרכן. כמו גם אוכל בריא, תוספי מזון בטעמים שונים ועוד. השירות באינסטגרם כולל, הקמה, תחזוק, תפעול, עידכון, שימוש בתגיות, האשטאגיםליצירה ועידוד של תגובות. בעברית ובאנגלית ועוד ועוד.

יתרונות הפעילות במדיה החברתית

  • שיווק מפה לאוזן מקבל תאוצה ברשתות החברתיות.
  • במדיה החדשה, החברים הם אלו שמעבירים את המסר השיווקי לחברים שלהם.
  • מחקרים שנערכו בשנים האחרונות הוכיחו כי אנשים מאמינים לחברים הרבה יותר ממה שהם מאמינים לחברות.
  • אנשים ממירים קשרים חברתיים להחלטות צרכניות, כלומר החברים בפייסבוק משפיעים על ההחלטות הצרכניות.
  • בדוח של חברת מקינזי שפורסם לאחרונה הוכח כי פלטפורמות חברתיות משפרות את הביצועים של הארגון בכ – 25% לפחות.
  • המדיה החברתית מקדמת את אתר האינטרנט ומעצימה את זרם הגולשים לתוך האתר.
  • הרשת החברתית כוללת ניתוח נתונים מדויק ומאפשרת לזהות טרנדים והעדפות של הציבור בכל תחום לרבות, טיפולי רפואיים, מוצרים ושירותים.
  • בדוח של מותג קוסמטיקה בארה"ב הוכח כי נשים שפעילות ברשת החברתית של המותג, רוכשות הרבה יותר מאלו שאינן פעילות.

עמוד פייסבוק מקצועי לרופא
רופאים מאמינים ובצדק, בהגדלת מספר המטופלים, מפה לאוזן. מטופל מרוצה מביא עוד מטופל וכך גדלה המירפאה. בפייסבוק פעילים כיום 4 מיליון ישראלים, הם יכולים להפוך למטופלים פוטנציאלים בזכות העובדה שתהליך השיווק מפה לאוזן מתעצם מאוד בפייסבוק. אנו מציעים היום ללקוחות המשרד רמה מדעית גבוהה, גישה פרו אקטיבית וחשיבה אסטרטגית לטווח ארוך, בבנייה, הקמה וניהול של עמוד פייסבוק חוקי ומקצועי. עבודתנו כוללת כתיבה של תוכן מקורי שיוכן במשרדנו במיוחד וכן עריכה של תכנים שיסופקו על ידך כלקוח. עבודתנו כוללת גם שירות לקוחות בסיסי ותוכנית עבודה חודשית. כל הפעילות נעשית באופן עצמאי על ידי משרדנו, איננו מטרידים את הלקוח בכתיבה, הכנסה ואספקת חומרים ואין צורך לנהל אותנו. לקבלת הסבר ודוגמאות של עמודים מקצועיים שאנחנו מנהלים נשמח אם תפנו אלינו באמצעות עמוד צור קשר כאן באתר או ישירות למייל של נאוה עינבר: nava@navainbar.co.il 

רקע על פעילות המשרד ברשתות חברתיות
לרשתות חברתיות באינטרנט יש תפקיד משמעותי וחדשני במערך יחסי הציבור ההולך ומתחזק עם השנים. רשתות אלו תרומה תודעתית משמעותית והן יכולות להוות זרוע של שיווק חברתי לטובת קידום והעברת מסרים בריאותיים. בעידן זה ההולך וגובר מהווה הרשת החברתית כר פורה לפעילות הדורשת תשומת לב מיוחדת לנוכחות מערכתית ברשת האינטרנט. משרדנו עושה זאת תוך שמירה על אתיקה ומקצועיות בכפוף לחוקי הרגולציה בישראל. תוך השתלבות אידיאלית בעולם התוכן השיתופי ושל ההתפתחות הטבעית פיתח בשנים האחרונות צוות משרדנו התמחות ברשתות חברתיות ויודע להטמיע מסרים בתחום הבריאות ורפואה ואף להניע לפעולה. הפעילות ברשתות החברתיות בפייסבוק ובזירות נוספות נותנת מענה ומהוות יתרון גם לחיפוש יזום של מידע אודות טיפולים, תרופות וטכנולוגיות חדשות, המבצעים חולים ובני משפחתם באמצעות גוגל ומנועי חיפוש נוספים. משרדנו צבר ניסיון מראשית הקמה של רשת האינטרנט בפורומים, קהילות, רשתות חברתיות, תוך הבנה עמוקה של חשיבות הייצוג התקשורתי והנוכחות הקבועה במדיה זו.

Health 2.0 או בעברית, בריאות 2.0
בשנים האחרונות הוזכר בהקשר זה גם המושג Health 2.0 או בעברית, בריאות 2.0, אשר נחשב חדש יחסית והוא מבוסס על תחום הבריאות ברשת האינטרנט בעידן ה –web 2.0 היוצר נקודות מפגש וירטואליות ברחבי הרשת בין גופי בריאות, אנשי מקצוע רפואי וצרכני בריאות, בהם עובר מידע שמספקים הצדדים המקצועיים ולעיתים גם המטופלים עצמם במסגרת עולם תוכן שיתופי. המושג בריאות 2.0, "עושה סדר" במדיה החברתית אשר פתחה בפני הציבור שטף מידע אין סופי ואפשרויות חיפוש של חומר קריאה, תמיכה נפשית, עצות רפואיות, שיטות טיפול ואפשרויות בחירה בלתי מוגבלות. התנהלות צרכני הבריאות בישראל ובעולם ברחבי רשת האינטרנט, מהווה כר פורה ליחסי ציבור, המחייב ארגונים וחברות להתאים את עצמן ולהקפיד על חשיפה תקשורתית באתרי התוכן בתחום הבריאות ובתחום החדשות הכלליות באינטרנט על מנת לתת מענה לחיפוש יזום של מידע אודות טיפולים, תרופות וטכנולוגיות חדשות, המבצעים חולים ובני משפחתם.

נאוה עינבר והמדיה החברתית

נאוה עינבר פעילה באינטרנט מאז הקמתה של הרשת בישראל.
ייסדה וניהלה בהתנדבות את קהילת יחסי ציבור ודוברות באתר Y-net.
את קהילת שיווק חברתי באתר The Marker Café .
את קהילת תזונה ובריאות באתר The Marker Café .
פעילה ברשתות פייסבוק, לינקדין, אינסטגרם, טויטר ועוד.
כותבת מאמרי דעה בנושא תקשורת ובריאות, באתרים ובבלוגים ברחבי הרשת. 
קיבלה את אות 12‏‎Socialize‎‏ בכנס Social Business Summit Israel למדיה חברתית בשנת 2012. קיבלה את אות ‏‎Socialize13‎‏ בכנס Social Business 2013 עם פרופ' דן אריאלי.

גלילה למעלה