שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שיווק ברשתות חברתיות – כיצד נגיע למטופלים חדשים ?

לא מעט אנשים תוהים על קנקנן של שיטות שיווק ברשתות חברתיות. סטטיסטיקות מראות כי עצמאיים ועסקים רבים שיפרו במאות ואלפי אחוזים את ההכנסות בעסק באמצעות הרשתות החברתיות והשיווק באינטרנט, מחקרים מראים כי רוב האנשים צורכים מוצרים ושירותים לאחר שקיבלו המלצות עליהם מחבריהם. נתונים אלה ואחרים מראים לנו את כוחם העצום של הרשתות החברתיות וכיום ניתן לומר בפה מלא כי כל עסק יכול להיעזר בזרוע השיווקית של האינטרנט כדי להגיע ללקוחות חדשים.

מהן הרשתות החברתיות ?
רשת חברתית היא פלטפורמה הבנויה על שיתוף תכנים וקבצי מדיה שונים בין אנשים. אנשים משתפים רגשות, חוויות, דברים אהובים, מצחיקים, מרגשים או אפילו מפחידים. כך למשל באמצעות שיתופים של אנשים אחרים אנו יכולים להתחבר לחדשות באזורים מסוימים, אתרי תיירות שונים בעולם שאולי נרצה פעם לבקר בהם ואף שירותים ומוצרים שונים שחברינו ממליצים לנו עליהם. למעשה הרשתות החברתיות קיימות כדי לשפר את היחסים בין אנשים ולהישאר מקושרים אחד לשני. אולם בשנים האחרונות הפכו הרשתות החברתיות למקור שיווק ופרסום בעל כוח עצום שסוחף אחריו עסקים רבים מכל תחום.

כיצד נגיע למטופלים חדשים ?

כרופאים בעלי קליניקה פרטית אתם ודאי רוצים להגיע לקהל יעד ממוקד, להרחיב את מעגל הלקוחות, לשפר את היחסים עם הלקוחות ולשווק להם ממגוון הטיפולים, המוצרים והשירותים שלכם. 
ניתן להגיע לקהל שלכם באמצעות פעילות שיווקית ברשתות החברתיות. פעילות שצריכה להיות על בסיס יומי (או כמעט יומי) שתגדיל את המודעות של הציבור הרחב אליכם ותביא לכם לקוחות חדשים. תוכלו לעשות זאת באמצעות שיווק בפייסבוק, בגוגל פלוס, יוטיוב, לינקדין, אינסטגרם ועוד.

נאוה עינבר
נאוה עינבר פועלת בתחום האינטרנט מאז הוקמה הרשת בישראל. לנאוה ניסיון עשיר בניהול קהילות יחסי ציבור ודוברות באתרים גדולים כמו YNET, The Marker Cafe ופעילות תמידית ברשתות החברתיות: פייסבוק, לינקדין, אינסטגרם, טוויטר ועוד. נאוה נחשבת לאחת המובילות בתחום השיווק במדיות החברתיות ובעלת התמחות וידע רב בנושאי תקשורת ובריאות. ניתן לפנות אלינו במשרד באתר בכל עת או בטלפון ונשמח לסייע לכם להגיע למטופלים חדשים.

גלילה למעלה