שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קידום ברשתות חברתיות

כיצד מתבצע קידום אפקטיבי לעסק באינטרנט?
על מנת להפיק את המרב מהאפשרויות הרבות שמעניק לנו האינטרנט, חשוב מאוד לדעת מהו קידום אפקטיבי. יש לעניין זה שני סוגי קידום חשובים שדורשים התייחסות רצינית באותה המידה:
● קידום אורגני
● קידום ממומן

קשה, או אפילו בלתי אפשרי להגיד, מה מבין השניים חשוב, חיוני או יעיל יותר. באופן כללי ניתן לומר שכל מקרה לגופו (בעיקר מבחינת מינונים בהשקעה בכל אחד מסוגי הקידום), אך מדובר בשני חלקים של אותו השלם, שבאמצעות שילוב מושכל ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

קידום אורגני
הקידום האורגני מתבסס על כך שיש לכם תוכן איכותי שראוי שאנשים ייראו, ולכן עם הזמן הוא יקבל דירוג גבוה של מנועי החיפוש. למעשה, מדובר בהשקעה לטווח הארוך, משום שוותק של אתר ו\או של עמוד תורם רבות לדירוג שלו. אלמנט חשוב מאוד נוסף של הקידום האורגני הוא התאמה של מילות חיפוש, יצירה של כותרות ותיאורים מדויקים מצד אחד, ומעוררי השראה מצד שני (מעוררים השראה להקליק עליהם בזמן הגלילה בין תוצאות החיפוש השונות, או בפיד בפייסבוק). על מנת לעשות את כל הפרטים הקטנים האלה בצורה טובה, דרוש ידע מקדים בתחום אופטימיזציה למנועי חיפוש, גישה לכלים אנליטיים שונים שייעצו אילו מילות חיפוש מחופשות ביותר וכמה תוצאות חיפוש ניתנות לכל שאילתא שכזו (התחרותיות של המושג, למעשה). מדובר בעבודת נמלים מתמשכת שיש לבצע באופן יומיומי. ישנם אנשי מקצוע פרטיים שנהנים לעשות זאת בעצמם, אך לאחרים אין את הזמן או הסבלנות ובמקרים אלה, קידום ברשתות חברתיות בשילוב עם אופטימיזציה של העמודים נותן את התוצאות הטובות ביותר. במילים אחרות, ה-SEO והשיווק ברשתות החבתיות עובדים יד ביד כיום בתחום הקידום העסק.

קידום ממומן
קידום ממומן מאפשר להציג פעמים רבות יותר את התוכן שלכם בפני קונים פוטנציאליים. הקמפיינים מתגבשים על פי קבוצות יעד – גיל, מקום מגורים, סטאטוס אישי, תחביבים ועוד ועוד. כל אלה יחדיו מאפשרים ליצור "פתיונות" עבור הלקוחות הפוטנציאליים המתאימים. בזכות אופטימיזציה טובה של התוכן הממומן ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר. באופן כלילי, מומלץ לבדוק את הביצועים של תוכן כלשהו בצורה אורגנית, וכאשר רואים שיש פוטנציאל (כלומר, יש אחוז המרה גבוה בין אנשים שראו את הפרסום, הגיבו לו או אף עשו הזמנה) – כדאי למנף אותו באמצעות קידום ממומן.

משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר מעניק שירות איכותי ומתקדם לאנשים הפעילים בתחום הרפואה והבריאות, תוך ניצול מרבי של ידע וניסיון בעולם זה, לצד הבנה עמוקה על איך פועל האינטרנט וכיצד ניתן לקדם בו כל בית עסק, ועסק בתחום הרפואה והבריאות בפרט.

גלילה למעלה