שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קידום ברשתות חברתיות לשירותי בריאות

אם בעבר היינו נוהגים ללכת אל המרפאה הקרובה לביתנו כאשר לא הרגשנו טוב או היינו זקוקים לטיפול רפואי מסוים, הרי שכיום ניתן למצוא מענה גם באמצעות האינטרנט והטלפון ולעתים לא צריך אפילו להגיע למרפאה. מענה זה יכול להיות כאשר אדם זקוק לאישורים רפואיים, למרשם תרופות, לקביעת תור מסודר לרופא או לקבלת מידע וייעוץ. כיום יותר ויותר שירותי בריאות וארגונים בריאות קטנים וגדולים הופכים את האינטרנט למענה אוטומטי ומידי ללקוחותיהם.

כיצד זה מתבטא באינטרנט ?
כיום ניתן להזמין תורים לרופא באמצעות האינטרנט, לעקוב אחר תוצאות הבדיקות שלנו באמצעות האינטרנט, לקרוא וללמוד מידע בנושאים מסוימים: מחלות, תרופות, תוספי תזונה ואפילו מידע על רופאים ומומחים שונים. אנשים כיום יכולים לבחור מתוך שירותי בריאות רבים במסגרות שונות: טיפולים רפואיים, תרופות, מכשירים, ייעוץ ועוד. כל אלה מסופקים על ידי כמה וכמה חברות וארגונים בריאותיים כמו בתי חולים, קופות חולים, בתי מרקחת ואפילו רופאים עצמאיים. 

קידום ברשתות חברתיות 
כיום לכל קופת חולים יש אתר אינטרנט ואנשים יכולים דרך האתר לקבל מידע, לעדכן פרטים, להזמין תורים, לקבל תוצאות בדיקות ועוד. באמצעות ניהול תיק אישי לכל אחד מאתנו ניתן לבצע פעולות אלה ולחסוך הגעה וזמן, הן שלנו והן של הרופאים אשר יכולים לטפל במקרים דחופים יותר המגיעים אליהם. הקידום במדיה החברתית מתבצע באמצעות משרד יחסי ציבור מקצועי ומנוסה בתחום המדיה החברתית ובתחום הרפואה והבריאות. מתוקף תפקידו של המשרד הוא לדאוג לקידום ופרסום הדפים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות, תוך העברת מסרים בריאותיים ושיווקיים שמטרתם להגיע לקהל הרחב, לרכוש את אמונו ולשווק לו את שירותי הארגון.

מדוע קידום ברשת ?
השיטות הישנות כבר פחות עובדות, או הופכות ליקרות מאוד. כיום באמצעות תקציב פרסום צנוע ומשרד יחסי ציבור שיודע את העבודה – ניתן לקדם דף פייסבוק אשר יגיע לאלפי אנשים בתוך חודשים ספורים. אם אתם מעבירים את הקליניקה למקום אחר, ייתכן ותאבדו לקוחות שאינם יכולים להגיע אליכם, אולם דרך האינטרנט אתם מבטיחים בסיס פרסומי מוצק המספק לכם חשיפה מתמדת ולא משנה היכן הקליניקה שלכם. 
 
גלילה למעלה