שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מימון המונים בתחום הבריאות

נאוה עינבר, היא מומחית למימון המונים בתחום הבריאות והרפואה בוגרת האקדמיה למימון המון בראשות אליה אלון, מייסדת הפלטפורמה ג'אמפסטרטר (JUMPSTARTER) לקידום ומימון פרויקטים.

נאוה עינבר עוסקת כבר שנים במדיה חברתית ויחסי ציבור בתחום הרפואה וסגנון החיים הבריא ובשנים האחרונות גם מלווה ומנהלת קמפיינים ופרויקטים במימון המונים בתחום הזה.

כמי שמנוסה בעבודה עם יזמים, ממציאים ועמותות יש לנאוה עינבר יכולת להוביל קמפיינים של פרויקטים מעולמות המדע והקהילה. החל מאפליקציות, המצאות טכנולוגיות בתחום הבריאות, מכשירים רפואיים, משחקים ותוכנות ועד סרטי קולנוע, ספרים או מזון הקשור לסגנון החיים הבריא. כל זאת במסלול גיוס בתקציב קבוע או במסלול גיוס בתקציב גמיש.

Depositphotos_73225607_xl-2015

נאוה עינבר מסבירה: "תמונת המציאות הרצויה עבורי, היא ליווי של פרויקטים שאני ארגיש שיש לי בהם עניין מצד אחד ויכולת ממשית לתרום מצד שני. הם יכולים להיות פרויקטים של אדם פרטי, ממציא, יזם, של עסק, של עמותה או מלכ"ר. אני מתחברת יותר לפרויקטים בסגנון של אלו הנמצאים בקטגוריה של Health & Fitness בפלטפורמה של אינדיגוגו, החל ממרכז החלמה לחולים, דרך שמיכה לשינה יותר טובה, בקבוק מים מיוחד או אפליקציות בריאות מגניבות בתחום. כמובן שגם טכנולוגיות לאבחון מוקדם של מחלות מעניינות אותי, שיטות ריפוי חדשות ושיקום מחלימים".

מה זה בעצם מימון המונים?

  • מימון המונים הנקרא לעתים גם מימון המון, היא שיטה לממן פרויקטים או המצאות פורצות דרך, באמצעות מספר רב של אנשים אשר תומכים במיזם.
  • במקום לקחת הלוואה מהבנק או לחפש משקיע, הגיוס והתמיכה מתבצעים באמצעות קמפיין איסוף כספים ממספר גדול של אנשים המשקיעים סכומים נמוכים באופן יחסי.
  • קמפיין מימון המונים פועל בפלטפורמה אינטרנטית, דרכה הציבור תומך כספית ורעיונית בפרויקט. כספי התמיכה מועברים ליזם או ליוצר בהתאם לסוג המסלול שבחר.
  • לצד התמיכה מהווה גם קמפיין למימון המונים, דרך יצירתית לשווק רעיון, מוצר או שירות ובכך ליצור מודעות לקיומו ולמצב אותו בתודעה הציבורית.

למידע נוסף בנושא מימון המונים ניתן לפנות לנאוה עינבר בדרכים הבאות:

  • באמצעות מייל: nava@navainbar.co.il
  • באמצעות טלפון נייח 03-5346513 או טלפון נייד 050-5225387
  • בפנייה שלך במייל לנאוה עינבר – מומלץ לצרף חומר כתוב על הפרויקט.

* * * נאוה עינבר מתמחה בליווי פרויקטים וקמפיינים  של מימון המונים בתחום הבריאות והרפואה במידה ואתם זקוקים לליווי בתחומים אחרים כמו אומנות, הוצאה לאור, אופנה, מוסיקה, שינוי חברתי וכדומה שלחו מייל וקבלו הפניות למומחים בתחומים אחרים.

בקרו בפלטפורמות ישראליות למימון המונים
לביקור בג'אמפסטרטר  לחצו כאן: https://www.jumpstarter.co.il/
לביקור בהדסטארט לחצו כאן: https://headstart.co.il/
לביקור במימונה לחצו כאן: . http://www.mimoona.com/

בקרו בפלטפורמות בעולם למימון המונים
לביקור בקיקסטארטר לחצו כאן: https://www.kickstarter.com/
לביקור באינדיגוגו לחצו כאן: https://www.indiegogo.com/
לביקור בגו פאנד מי לחצו כאן: https://www.gofundme.com/

גלילה למעלה